duminică, 16 noiembrie 2008

Sad World



Dupa cativa km buni de la Brasov pana la mine, l-am cunoscut pe Laurentiu, un tip foarte ok care vroia sa facem un cover up la un tattoo mai vechi.

Am vorbit cu Laurentiu odata la telefon, inainte de a veni la mine si ma gandeam ca va fi mai usor dar a fost un pic diferit de ce imi imaginam, eu am vrut sa ii fac o papusa de ventriloc, clownii mi se par un pic cam prea folositi, uzati, toata lumea are cate un clown tatuat sau un prieten cu un clown tatuat.




Chiar am vrut sa fac un tattoo dupa schita asta, ma gandeam ca ar fi o idee buna, ar fi frumos pentru mine sa vad un tattoo de genul asta pe strada.
Lui Laurentiu nu i s-a potrivit insa si am ales sa facem un sad clown.
Ma bucur insa ca in jumatate de ora dupa ce am vorbit cu Laurentiu si mi-a spus ca nu ii place, Alin a spus ca vrea sa incepem sa ii facem lui proiectul asta, sa se potriveasca cu una din mastile lui.
Astept cu placere sa incepem...

Am cautat niste poze cu tema asta,sad clown, am vrut sa il fac cat mai realist si aveam nevoie de niste detalii mai reale, a trebuit sa il modificam pentru a putea sa facem un cover up mai ok.



Cartea de joc 6 de pica, care este plina de semnificatie, jobenul, doua detalii caruia si eu si Laurentiu (cred) ii multumim lui Gabi, au fost ideile lui, am ras un pic, am vorbit un pic, am ascultat niste muzica buna si dupa aproape 7 ore am terminat...

Un comentariu:

amoc spunea...

woah ce tare ii ... gj