vineri, 9 ianuarie 2009

Swallow...?



Asta este o continuare a unei lucrari mai vechi, cam 2 ani, este facuta pe o tipa foarte tare, Dana, mai are o continuare pe care sper sa o fac in curand.


Am incercat sa ma "joc" un pic cu culorile, desi mie nu imi prea place sa fac lucrari color pentru ca nu prea le vad eu foarte bine. Dar dupa ce am vazut niste lucrari facute de un tip foarte tare (Nick Baxter) am hotarat sa experimentez un pic.
De fapt randunica asta new school face parte dintr-un tattoo facut din 2 parti si se vrea sa fie o randunica "rece" si una "calda", o dualitate a personalitatii.




Am reusit sa termin cam tot ce vroiam eu sa arat; din cauza ca am terminat si foarte tarziu, undeva la 3 noaptea, foarte obosit, poza a iesit destul de slaba, fara lumina, iar pielea este si iritata din cauza ultimelor retusuri.

O sa revin cu poze mai bune.

Niciun comentariu: