sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Nebunia Orasului




Am vorbit prima data despre lucrarea asta acum 3 ani, timpul a facut cumva sa nu pot sa il fac atunci si ma bucur ca nu l-am facut.

Desenul este defapt coperta unui album Animosity, creat de Paul Romano un artist foarte tare, cautati-i munca. Cumva perioada in care am lucrat la tattoo-ul asta s-a potrivit de minune, mutat in mijlocul Bucurestiului unde resimt tot zgomotul si segregare sociala, iar daca ai puterea sa te uiti in ochii lor vezi si toata mania cu care ti-ar strivi capul.


Asta am si incercat sa pun in tattoo, orasul aduce oamenii mai aproape dar in acelasi timp ii indeparteaza la un alt nivel, face ca intre ei sa apara
altceva...nebunia orasului.

2 comentarii:

Maria spunea...

wow, imi place !ai talent.:)

gray alex spunea...

multumesc