joi, 17 iunie 2010

Nez perce pentru o zi buna


Astazi am lucrat o piesa alb negru, ma bucur ca am reusit sa lucram altceva decat a vrut, din pacate ca peste tot oamenii se grabesc si te dezamagesc un pic si cand incep sa se targuiasca... mi-am pus castile in urechi si m-am lasat dus inapoi...acasa.

Ma simt bine cand vad cate un om care pleaca fericit,asa plec si eu.
In drum spre cuib, m-am oprit la aceeasi masa si am fost insotit iarasi de o vrabie, cat de mult as vrea eu sa cred ca a fost acolo pentru mine, imi dau seama ca acolo vin des sa manance impreuna cu oamenii, chiar si asa, cat de tare este treaba asta? gandeste-te un pic

Am avut si o conversatie buna cu un tip Bent, care mi-a spus ca m-a judecat extremist, islamist dar am terminat prin a rade impreuna de asta.
Si oricum numai daca te gandesti un pic, majoritatea incearca cat mai mult sa nu iasa in evidenta, sau cel putin asa as face eu daca as vrea sa otravesc tot guvernul din tara.

Am reusit sa termin un tattoo mare, in 2 sedinte, am fost grabit de situatie dar sper ca voi avea ocazie sa mai lucrez la el, tipul caruia il l-am facut a fost foarte incantat si ne intalnim saptamana viitoare la un pahar de vin.

Desi nu este un motiv care imi place in mod special am lucrat cu mare placere la el, daca imi aduc aminte bine cand eram mic tare mult imi placeau tattoo-urile cu amer-indieni.

Este bine sa calatoresti singur si sa inveti cat poti.

Un comentariu:

Dahlia Wegrzynowski spunea...

Imaginează-ți că a fost aceeași. Sau a venit, că ți-a pus o vorbă bună cea dintâi (vrabie).