luni, 20 septembrie 2010

3 zile de torment si placere

Am vrut sa fac ceva mai mult la "intalnirea asta". M-am lipsit de multe ore de somn si m-am simtit alone and tormented, dar totul sa terminat cu o multumire de sine pe care nu am mai simtit-o demult.

A trebuit sa ma chinui cu banii in ultimele zile dinaintea conventiei, sprijinul din partea oamenilor pe care m-am bazat a fost egal cu nimic, dar incerc sa imi tin capul sus si sa sper ca prin munca o sa schimb ceva, macar in jurul meu.


din pacate lumina a fost foarte proasta, de aici si pozele astea, gandeste-te tattoo-ul cum a fost

In prima zi am lucrat un personaj de la Tim Burton, Vincent, un film care mie unul mi-a placut foarte mult, iar tattoo-ul a fost decat un alt moment bun care sa legat in final. Am reusit sa iau si primul premiu cu lucrarea aceasta ( Best of small, locul 3 ) lucru care m-a facut decat sa vreau mai mult de la mine, de la tattoo, de la ce vreau eu sa fac.

R2D2 este decat reintoarcerea in lumea Star Wars si un joc de culoare, o sa mai lucrez la el din moment ce sper sa fie un colaj mai mare de personaje.

Dar...aici, aici am reusit sa pun mai mult suflet decat in orice lucrare din ultimii ani. Dupa 4 zile de desen, tattoo, desen, tattoo, am sfarsit prin a lucra de la 12 seara impreuna cu Benny la un alt proiect artfusion, eu a trebuit sa ma odihnesc ceva ceva si la un moment l-am lasat singur sa lucreze.
De dimineata am gasit un desen aproape de sfarsit pe care l-am continuat eu.
As vrea sa vad si sa fac mai multe lucrari care sa aiba ca tema, istoria mea, a noastra, gandul mi-a fost impartasit de un prieten care ma lasat sa ii incep acest tattoo la conventie si ii multumesc pentru asta.

Am vazut niste oamenii foarte tari la conventia asta, niste lucrari minunate, as fi vrut sa am timp sa vorbesc cu ei dar am incercat sa ma concentrez pe ce am avut eu de facut.

G.Mavridis...wow ce lucrari minunate, ma gandesc de unde atata energie.
http://www.tattooligans.com/home.html

Alex Caligari, imi place.
http://www.alex-tattoos.com/

Niciun comentariu: