vineri, 14 mai 2010

Labirintul


Prima data cand am vazut lucrarile acestui om (Marcel Chirnoaga) inca eram copil, ascultam Pantera si purtam geaca de piele, dar am ramas bine impresionat, am vrut sa desenez si eu asa.
Dupa 10 ani sunt la fel de impresionat de lucrarile lui, puterea liniilor, simplitatea aparenta a intregului desen nu poate decat sa iti dezvalui un sentiment puternic ascuns.

Am reusit sa "intru" in desenul asta mai mult decat vroiam, Labirintul din capul tau, drumul spre a face ceva bun, apreciat, drumul catre a gasi ceva sa iubesti, orasul aglomerat care te impinge, te formeaza cum vrea si niciodata in bine, mai multi oameni in case dar mai putine legaturi cu adevarat sincere, repere care vrei sa le vezi sau ai ajuns sa vrei le vezi.

Tattoo-ul asta a fost un inceput nou de drum pentru un prieten drag Vicentiu, a fost tare sa lucram din nou impreuna si acum va avea ceva al meu tot restul drumului.

3 comentarii:

Dahlia Wegrzynowski spunea...

Uau

nomeNNescio spunea...

This goes out to little CEAPAAAAAAA :)

Mihai Serban spunea...

deci cand erai copil erai cu metalul. Mai tarziu te-ai dus de rapa... :))