vineri, 7 mai 2010

Numeroasele fete ale eului tau

Intotdeauna am vrut sa fac lucrurile care le-am simtit, care m-au inspirat si mi-au spus ceva, curajul lipseste insa in multe ipostaze.

Am inceput sa fac desen pentru tattoo-ul asta acum ceva timp si acum am inceput sa il pun pe piele. O lucrare in care am ales sa cunosc un pic omul si cred ca asta m-a ajutat sa pot ajunge la un final in care tattoo-ul este mai mult al lui decat al meu, lucru care ma bucura.

Vad in fiecare prieten din jurul meu mai multe fete ale aceluiasi om minunat sau nu si in toti am gasit o parte care ii impinge la autodistugere, la excess, un dealer de moarte care nu te lasa mai usor decat cand este prea tarziu, dar sper ca iti vei aduce aminte ca ai facut asta pentru ca ai vrut si ca ti-a placut si nu vei mai varsa lacrimi strigand in tine " De ce tocmai eu..."

Lucrarea este un Cover-up, si am ales sa merg pe un pic mai mult de contrast.

Niciun comentariu: