vineri, 15 mai 2009

Burning that no.5 pencil

Am avut niste zile slabe pe la Atelier in ultima vreme, un pic dezamagit dar asta nu m-a impiedicat sa lucrez. M-am plimbat pe strazi, este un cartier foarte tare, foarte multa energie si pot gasi inspiratie la orice pas.

Aseara m-am trezit de 2 ori intr-o camera prea mare pentru mine, am schitat cateva chestii pe care le-am visat...


Am facut si un tattoo unei tipe din turcia, face striptease printr-un club in apropiere, o sa ma duc sa vad si cum se vindeca tattoo-ul :P, dar cel mai mult am lucrat la un desen care o sa faca parte dintr-un proiect interesant.





Burning all the pencils...




2 comentarii:

nomeNNescio spunea...

oh no! not lettering AGAIN :)))
"p e n t r u c a a z i e s t e ...."
ia vezi am scris bine?! :)))

gray alex spunea...

:))