duminică, 10 mai 2009

Das ist Berlin

Am inceput panicat ca nu stiam cu cine ma intalnesc, am stat in aeroport cam 20 de min, nu raspundea la telefon nimeni, dar totul sa terminat ok.
M-am intalnit cu Tiba un tip foarte ok, care munceste mult, face pictura, tattoo si restaureaza si niste covoare persane foarte vechii. Salonul arata foarte ok, am si tatuat vineri cum am ajuns, un tip thailandez Kirck.

Pana acum am fost primit ok de Berlin, vineri am mancat niste mancare japoneza foarte buna la un restaurant langa opera din Berlin si am fost primit cu un spectacol de fulgere si tunete minunat, orasul a prins un aspect dark imediat, am fost uimit de ce frumos arata totul. Bineinteles ca m-am pierdut cand m-am intors acasa, am lungit plimbare prin ploaie.

Langa apartament este o biserica uriasa, in dimneata asta am fost trezit de un sunet de clopote incredibil de ...uauu, acustic, mistic, frumos.

Sper sa ma linistesc un pic, desi nu inteleg nimic totul este in germana si nu se prea vorbeste engleza... "za germans, man za germans" totul arat destul de bine si nu ma simt strain.



Teatrul de pe Kant str. si Catedrala din mijlocul Berlinului, singura caldire ramasa pe o raza de 30 de km dupa al 2-lea razboi modial, a fost restaurata dar lucrat atat de bine incat au facut din ea o amintire a ceea ce a s-a intamplat atunci, se pot vedea urmele razboiului, este coplesitoare.


Asa este defapt o balustrada...frumos nu.

Totul se schimba pe zi ce trece.

3 comentarii:

nomeNNescio spunea...

:D bai ma bucur ca esti bine.
las ca invetzi si germana ...>:D<
schneller schneller das ist gut!

sa faci si poze ! ca ai la ce :D

Alexandra Albu spunea...

sa fie intr-un ceas bun:)

Anonim spunea...

esti norocos ca ai ajung in berlin...ehei, de cand vreau si eu sa ajung :)cred ca e misto tare